Efektívne riešenie konfliktov a krízových situácií

Efektívne riešenie konfliktov a krízových situácií

Nezhodám v názoroch a konfliktom sa niekedy jednoducho nevyhneme. Nech sa snažíme akokoľvek, nemožno im zabrániť, ale je dôležité naučiť sa problémy riešiť. Ak tieto výmeny názorov prebiehajú v určitých medziach a sledujú spoločný cieľ, môžu byť dokonca aj užitočné.

ČO VŠETKO SA NAUČÍTE?
 

• Ako rozpoznať a identifikovať konflikty
• Aké druhy konfliktov môžu nastať
• Postup a spôsob riešenia konfliktov
• Krízový manažment
• Konkrétne nástroje a metódy ako predísť krízovým situáciám
• Vhodné používanie argumentov

 

Cieľom kurzu je oboznámiť vás so štandardnými taktikami riešenia konfliktov s klientmi. Ukážeme vám, ako si osvojiť vedenia dialógu a ako zvládnuť efektívne taktiky argumentácie v obchodnom styku. Výsledkom kurzu je zdokonalenie sa vo vyjednávaní, ako predpoklad nie len pre dlhodobú spoluprácu s obchodnými partnermi, ale i s vlastným okolím.

Tešíme sa na vás!

Partner podujatia: StartitUp :)


 

Cena:
170,00 €
s DPH
Dĺžka kurzu:
8 h
Termíny
Dátum a čas: 28.08.2020 08:00
Miesto: Mierová 56, Bratislava
Kouči

Mgr. Silvia Langermann, PCC

Lektorka, psychologička, koučka