Power Coaching | vzdelávanie a výcvik koučov

Manažérske zručnosti a ich využívanie v praxi

Manazer riadi svoj tím ľudí vo firme

Chceš sa stať aj ty skutočne dobrým manažérom? O manažéroch si totiž myslíme, že sú to ľudia, ktorí dobre zarábajú a nič nerobia. OMYL! Dobrí manažéri práveže veľmi dobre vedia manažovať svoj tím či úlohy a majú za sebou kvalitný výcvik, ktorý ti ponúkame aj my v podobe tohto kurzu!

CIEĽOM KURZU

je ukázať ti, že skutočne dobrým manažérom sa môžeš stať aj ty  a to vďaka novodobým metódam koučingu, ktoré sme v tomto kurze zakomponovali. Manažéri sa „učia, ako sa učiť,“ a to nielen prostredníctvom formálnych metód vzdelávania, ale aj učením sa zo skúseností pri výkone práce, čo vďaka tomuto kurzu dokážeš ihneď aplikovať priamo v praxi!

KURZOM ZÍSKAŠ

  • Schopnosť myslieť inak a vžiť sa do situácie každého člena tvojho tímu
  • Informácie a nástroje, ktoré môžeš okamžite využiť pri manažovaní svojho tímu
  • Zistíš, ktoré manažérske zručnosti sa považujú za kľúčové a ako ich využiť v tvojej praxi čo najefektívnejšie
  • Schopnosť nasadzovať jednoduché no zároveň účinné manažérske nástroje na riešenie operatívnych situácií
  • Znalosti, ako viesť svoj tím k efektívnej spolupráci a pracovať s nimi zároveň ako s jednotlivcami

Úspešnosť firmy na trhu závisí od schopnosti a úspešnosti jej zamestnancov, teda od ich znalostí a vedomostí, ktoré je potrebné kvalifikovane riadiť a využívať v prospech rozvoja firmy i samotných ľudí. Manažéri sú zodpovední za ich nábor, výber, motiváciu a rozvoj tak, aby zamestnanci čo najlepšie využívali svoj potenciál. K tomu potrebujú aj samotní manažéri získať znalosti a zručnosti, ktoré im pomôžu plniť náročné úlohy.

Pozri si pozvánku ku kurzu priamo od Silvii Langermann 😉

OBSAH KURZU

  • Zadefinovanie: Kto je vlastne manažér
  • Spôsobilosti manažéra
  • Rozoberieme si jednotlivé zručnosti manažéra a ukážeme si ich aplikáciu v praxi,

medzi ktoré patria:

  • Plánovanie – ako používať techniky plánovania a aplikovať ich v praxi
  • Organizovanie – aké  techniky organizovania existujú a schopnosť ich aplikovať
  • Riadenie ľudí – schopnosť riadiť ľudí (naučíte sa, čo sú typicky tvrdé zručnosti – prideľovanie úloh, kontrolovanie a pod)
  • Vedenie ľudí – schopnosť viesť ľudí (ide typicky o mäkké zručnosti – motivovať, inšpirovať, koučovať …)
  • Komunikácia – ako byť zručný komunikátor a viesť konverzácie
  • Vyjednávanie – schopnosť úspešne vyjednávať a používať argumenty
  • Rozhodovanie – naučíte sa aj techniky rozhodovana a ako ich prakticky aplikovať
  • Riešenie problémov – a taktiež sa dozviete konkrétne techniky, ako riešiť problémy
  • Ako vytvoriť dokonalý súlad všetkých týchto schopností a zručností

KURZ JE VHODNÝ

  • Pre manažérov, riadiacich pracovníkov, teamleadrov, ale aj CEO či podnikateľov, ktorí riadia svoj tím ľudí

60m TEÓRIA a 30m PRAX

Dĺžka kurzu: 90 minút (60 minút teória + 30 minút praktické úlohy)

CERTIFIKÁT ACPC

Absolvovaním kurzu získate CERTIFIKÁT ACPC /Approved Coach by Power Coaching/

ŠTUDUJ IHNEĎ

Pripojenie ku kurzu nájdete vyššie v záložke "OSNOVA". Ku kurzu sa môžete kedykoľvek vrátiť.

1
eŠkolenie │ Classroom │ Manažérske zručnosti
90

eŠkolenie │ Manažérske zručnosti

Získať kurz
Zapísaní: 27 študentov
Trvanie: 90 minút
Prednášky: 1
Video: 90 minút
Výuka: Online │ študuj ihneď

Archív

Manažérske zručnosti a ich využívanie v praxi
Cena:
57€
Layer 1
Tento web používa cookies. Pokračovaním prezerania stránok súhlasíte s ich použitím.