
Riešenie konfliktov
Nezhodám v názoroch a konfliktom sa niekedy jednoducho nevyhneme. Nech sa snažíme akokoľvek, nemožno im zabrániť, ale je dôležité naučiť sa problémy riešiť. Ak tieto výmeny názorov prebiehajú v určitých medziach a sledujú spoločný cieľ, môžu byť dokonca aj užitočné.
ČO VŠETKO SA NAUČÍTE?
• Ako rozpoznať a identifikovať konflikty
• Aké druhy konfliktov môžu nastať
• Postup a spôsob riešenia konfliktov
• Krízový manažment
• Konkrétne nástroje a metódy ako predísť krízovým situáciám
• Vhodné používanie argumentov
• Aké druhy konfliktov môžu nastať
• Postup a spôsob riešenia konfliktov
• Krízový manažment
• Konkrétne nástroje a metódy ako predísť krízovým situáciám
• Vhodné používanie argumentov
Cieľom kurzu je oboznámiť vás so štandardnými taktikami riešenia konfliktov s klientmi. Ukážeme vám, ako si osvojiť vedenia dialógu a ako zvládnuť efektívne taktiky argumentácie v obchodnom styku. Výsledkom kurzu je zdokonalenie sa vo vyjednávaní, ako predpoklad nie len pre dlhodobú spoluprácu s obchodnými partnermi, ale i s vlastným okolím.
Dĺžka kurzu: 90 minút (60 minút teória + 30 minút praktické úlohy)
Prihláste sa a my vám pošleme všetky potrebné technické informácie a prihlasovacie údaje.
Pri zakúpení 4 online kurzov získate + 1 zdarma.
Prihláste sa a my vám pošleme všetky potrebné technické informácie a prihlasovacie údaje.
Pri zakúpení 4 online kurzov získate + 1 zdarma.
Tešíme sa na vás!
Partner podujatia: StartitUp :)
Partner podujatia: StartitUp :)
Kouči
Mgr. Silvia Langermann, PCC
Lektorka, psychologička, koučka