Ako správne identifikovať konflikt? Ako riešiť konflikty spôsobom dlhodobého efektu? Ako môžeš z konfliktnej situácie dokonca vyťažiť niečo pozitívne? V tomto kurze sme si pre teba pripravili úžasné praktické tipy!
CIEĽOM KURZU
je oboznámiť ťa so štandardnými taktikami riešenia konfliktov s ľuďmi v tvojom okolí či v práci. Ukážeme ti, ako si osvojiť vedenia dialógu a ako zvládnuť efektívne taktiky argumentácie v obchodnom styku. Výsledkom kurzu je osvojenie si stratégií riešenia konfliktov či krízových situácií ihneď aplikovateľných v praxi a taktiež zdokonalenie sa v sebareflexii a argumentácií v osobnom i pracovnom živote.
Nezhodám v názoroch a konfliktom sa niekedy jednoducho nevyhneme. Nech sa snažíme akokoľvek, nemožno im zabrániť, ale je dôležité naučiť sa problémy riešiť. Ak tieto výmeny názorov prebiehajú v určitých medziach a sledujú spoločný cieľ, môžu byť dokonca aj užitočné.
Pozri si pozvánku ku kurzu priamo od Silvii Langermann 😉
OBSAH KURZU
Ako rozpoznať a identifikovať konflikty
Aké druhy konfliktov môžu nastať
Postup a spôsob riešenia konfliktov
Krízový manažment a nastavenie cieľov
Konkrétne nástroje a metódy ako predísť krízovým situáciám (Karpmanova dráma, Meta zrkadlo,..)
Nenásilná komunikácia
Záujmy (protichodné) jednotlivých ľudí v tíme
Vhodné používanie argumentov
Ako obrátiť krízu a konflikt vo svoj prospech
KURZ JE VHODNÝ PRE
Tých, ktorí sa stretávajú s konfliktmi v osobnej sfére a nevedia si rady, ako ich riešiť efektívne a dlhodobo
Tých, ktorí sa stretávajú s konfliktmi na pracovisku a chcú dosahovať efektívnejšie výsledky
Aj v tomto kurze sme zakomponovali prvky účinnej koučingovej metódy. Jedná sa o univerzálny kurz, v ktorom si nájdeš a osvojíš to, čo funguje tebe v konkrétnych situáciách.
60m TEÓRIA a 30m PRAX
Dĺžka kurzu: 90 minút (60 minút teória + 30 minút praktické úlohy)
CERTIFIKÁT ACPC
Absolvovaním kurzu získate CERTIFIKÁT ACPC /Approved Coach by Power Coaching/
ŠTUDUJ IHNEĎ
Pripojenie ku kurzu nájdete vyššie v záložke "OSNOVA". Ku kurzu sa môžete kedykoľvek vrátiť.
1
eŠkolenie │ Classroom │ Riešenie konfliktov a krízových situácií